emilia Bugün doktordan geliyorum, zayıf kalmış. Nasıl kilo aldırabilirim, kilo yapan besinler nedir? Önerilerinize açığım. 🧡
Yagmurtanesi emilia Bana gore kaşar peyniri cunku hamileykende doktorum yedigin zaman direk bebege kilo yapar demisti kizima da hergun kasarli pankek yaparim yer kilolu bir bebek degil ama 1 kilo eksigi var sadece suan ona da ebe normal dedi bu aylarda
Kucukkiz Yagmurtanesi kAc aylik bebeginiz. Benim kizim 9 bucuk aylik, pankek yapiyorum ama pek yemiyor. Erken mi acaba?
Yagmurtanesi Kucukkiz 18 aylık kızım dis cikarma donemindeyse eger istahlari pek olmuyor kızım normal kahvalti yapmadigi icin mecbur pankek yediriyorum bende sabah
aras18arden23 İştah ve kilo konusu en hassas olduğum konu bende çok üzülüyordum ki 2.bebeğimi büyütüyorum yemediğinde hala içim daralıyor 😂 multivitamin öneririm nutrigen, ligone argivit gibi bir nebze olsun iştah açıyor ve kg alıyorlar