Siz bilirsiniz tabiki fakat söylediğiniz sebeplerden dolayı bebeğin sütten kesilmesini doğru bulmuyorum. Oğlum 16 aylık ve bir çok sağlık problemi yaşadım fakat azmettim kesmedim memeden. Çünkü anne sütündeki vitaminler ve onun çocuğa verdiği huzur hiçbirşeyde yok. Allah nasip ederse de gücüm yeterse 2 yaşına kadar emzirmek istiyorum. Benim oğlum da gece çok uyanıyor , ben çok uykusuz kalıyorum. Hatta bu yüzden bıraktır diyenler çok oldu. Ama hayır onun sağlığı benim uykumdan önemli diyorum hep. Örneği ile anlatayım isterseniz. En son çok acı bir olay yaşadık. Oğumun üzerine kahve döküldü ve yandı çocuk😥 3 gün boyunca hiçbirşey yiyip içmedi istemedi. Mahvolduk. Sadece anne sütü aldı. İlk önce biberonla, sonra emerek. Ve ben oğlumun emdiğine ve sütüm olduğuna şükrettim bu günlerde.Yoksa ne yapardık bilmiyorum. Çok kötü günler geçirdik. Ben sadece yaşadıklarımı ve düşüncelerimi paylaşmak istedim. Allah evlatlarımıza sağlık , huzur versin🙏