Zeyal Kızlar selam 2 Ay 1 haftalık bebegim var 3380 doğdu şuan 4.900 kg 59 cm mama desteği ile besliyorum sütüm az psikolojim bozuldu sizce az mi ? Bize yakın olan var mı?
snmkrcl Zeyal 3300 doğdu bebeğim 2.ayda 4700 dü ebe normal dedi ama bana da az geliyor . Ne kadar mama veriyorsun günlük ne kadar anne sütü
ozipek Bu kgda psikolojiniz bozulduysa vay benim halime 😂 2,5 kg doğdu 2 aylıkken 4 kg idi ben napayım kendimi mi keseyim? 😅 1,5 kgdan fazla almış 2 ayda bacım gayet ideal daha ne istiyorsun? Sütünün az olduğunu nasıl tespit ettin de mamaya geçtin?
Zeyal ozipek ben değil doktorlar sutumun az olduğunu ve kilo almadığını mama ya baslamam gerektiğini söyledi e mamayi biberondan hızlıca alınca memeyi tutmaması basladi tabi
Esmprsege Zeyal sağım yap bence bebek senin bebeğin ama tavsiyem sağım yap sağdikca süt çoğalıyor benimde sütüm azdı sağdikca çoğaldı en azından biberonla kendi sütünü vermiş olursun
Esmprsege Zeyal birde aventin doğal akışlı biberonu var anne memesi gibi çalışıyor meme reddi olmaz en azından kuzun hem seni emer hem biberonla
hattice22 Melikemg boyu uzun anne baba iri ya genetik yoksa sadece anne sütü alıyor aşırı şişman da gözükmüyor kemikleri iri yani o yüzden