doktor_bu_ne öncelikle allah kolaylik, bolca sabir ve istikrar versin 😊 gercekten hazir ve istekli olmaniz, es aile destegi sart olan birazcik aglamali bi surec. Mumkunse 3 5 gunluk gunduzleri sizi dinlendirebilcek birisi olsun. Bu kadar aydir alisik olduklari seyi hayatlarinda baska bisiyle degistirmeye calisiyoruz o yüzden kriz anlari olabiliyo normal olarak. Benim kizim iyice abartip agzindan meme ciktigi anda uyanmaya baslamisti. Gece uykusu namina bisiyimiz hiç yoktu desem yeri var. O yüzden ben tek seferde geceyi komple kestim. Sizin araliklarla emmeye uyaniyosa bi uyandiginda emdirip digerinde emdirmeyerek cozume ulaşabilirsiniz belki. İlk gece rutinimizi yine yaptik alt ust degistirip dis fircalayip geldik, sarildik vs isigi kapatmadan once kizim simdi emcen sut bitcek artik, sabaha bidaha gelcek diye konuşuyorum her gece. Lambalari sondurdum, emdi, bi sure sonra agzindan cekince mikirdamaya basladi. Pispislamayi denedim susmadi, omzuma aldim koridorda gezerken pispisladim aglamanin dozu artınca ışıkları açtım. Tamamen uyansin bakalim diye. Oyun oynadik, kitap okuduk, meyve teklif ettim, uykudan bayilma raddesine gelince tekrar ışıkları kapatip koridorda pispislaya geze uyuttum. Yatirdim yerine ilk kez deliksiz ve agzinda meme olmadan 2saat uyudu. Sonra yine anne meme diye aglayarak uyandi yine once yattik yerden pispislemeyi denedim, omzumda pispislemeyi denedim olmayinca yine actik isiklari ayni seyler tekrar😊 sabaha kadar 3tekrarla ben uykusuz kizim dinlenmis kalktik. Ertesi gece 2tekrarla bu döngü devam etti. Bi seferinde anne meme deyince, annecim sut bitmisti ya hatirladinmi dedim ben oyle soyleyince 3.dongu baslamadan dondu arkasini uyudu 🤣 cok sasirmistim saskinliktan sabahi ettim. 3.gece 1 kez uyaniklik surece oldu, 2kez omuzda gezdirerek tekrar uyudu. 4.gece taktik degistirdim direk omzuma aldim 3turda uyudu kaldi😊 5.gece 1kez uyaniklik 2 kez omuzda gezdirmeyle sureci daha iyi yonetmeye basladi kizim. 6.gece 2kez su istedi kucagima gelip oturdugum yerde uyudu. Sonraki gecelerde 1 2 kez kucagimda 1tur atmakla uyuyup kalmaya basladi. Simdilerde su icip yattigi yerde 2 3 pispislamakla geri dönüyor uykuya cok şükür. Cok uzun yazdigim icin ozur dilerim ama bizim kizimla sureciniz bu şekilde ilerledi, cok aglama krizleri olmasina izin vermedim acikcasi. Her bebek kendine ozeldir inşallah sizin iliskinizde isinize yarar bisiler yapmisimdir😊