Yorgunanne30 biz de geçen hafta kutladık 1 yaşımızı. ben çocuk henüz çok bi şey anlamayacak diye öyle basit sade bir şey yaptım trendyoldan aldım her şeyi. Menümde de yaprak sarma, kek, yoğurtlu makarna, kıymalı börek, sigara böreği, kurabiye vardı. Öyle çok kişi olmadığı için yetti bize. Şimdiden yeni yaşı kutlu olsun bebişinizin sağlıkla büyüsün inşallah 🥰

