curlymomms bende çok ilaç yanlısı biri değilim ama sonu Allah korusun ölümle biten bir hastalıktan bahsediyoruz şöyle düşünün kanserin aşısı olsa olmam der misiniz? Sonradan pişman olmamak için yaptırdım son dozuda bu ay olucak , çok şükür hiç yan etkisi de olmadı bizde .hem bexsero hem nimenrix olduk