Kızlar merhaba bebeğim 4 ay 14 günlük sürekli beni yanında istiyor ben olmadığım süreçte çok ağlıyor asla hiç bişey sakinleştirmiyor kimse susturamıyorum ben kucağıma aldığım gibi sakinliyor ama bu durum beni çok zorluyor hiç bi yere gidemiyorum bi kaç saatlik bile olsa aranızda bunu yaşayan var mı nasıl atlatabilriz