nidan34 aaa yazık vallahi ayıp.Ben şöyle düşündüm sorgu numarası ve e devlet linki olduğu için belki kendi bebekleri de hasta ama böyle video çekemedikleri için başka bebişin videosunu paylaşmışlar.Elbetteki çok yanlış ama Allah akıl fikir versin yani insanlar bu kadar mı düştü bir bebeğin canı için toplanan paraya göz dikiyorlar