burcuu11 insan vücudundaki fazla ısı enerjisinı atmak için ve kontrol etmek için kafayı, ayak ve elleri kullanır. En büyük parça kafa olduğu için fazla ısı kafadan çıkar. Bu hepimiz için geçerli. Bebekler daha çok yattığı için ve arka tarafı sürekli çarşafa yatağa temas ettiği için ısı kaybı alın tarafına göre yavaş olur. Dengesiz dağılım gibi bir şey oluyor.