Zehraarslann rica ederim paniklemeyin akışına bırakın. Ben çok panik olmuştum sabahın körü dr kapısında bulmuştum kendimi. Ailemizde otizmli bir birey de var onunda etkisi var sanırım üzerimde. Dr çok güzel açıklamıştı akışına ister bırak ister bırakma her çocuk kendi doğallığıyla dünyayı tanıyacak demişti.