Aryamlinamom kadın doğumdan önce aile planlamasına giderseniz daha iyi olur çünkü ben kadın doğuma gitmiştim kan aliyolar zaten ilk ,ultrasonla bakiyo zaten bı sıkıntı yok sonuçlarla beraber aile planlamaya git takarlar demisti.ben öyle yaptım ama aile planlama keşke ilk bize gelseydin biz sana gün ayarlardik dedi çünkü 10 öncesine kadar ilişkiye girilmemesi gerekiyo hamilelik olma ihtimalinden dolayi plan yapiyolar gün ayarliyo ona göre takıyorlar