Merhaba anneler, bebeğim 6 aylık olduğunda mecburen işe dönmek zorundayım maalesef çalışmama gibi bir imkanım yok 😔 daha önce bunu tecrübe etmiş annelere soruyorum bebeğinizin gidip geldiğinizde sizden soğudu mu? Veya bakan kişiye daha çok bağlandı mı? Annesi olduğumu anlar mı? Çok korkuyorum annesi olduğumu unutmasından 😔