aydsnaaa meme desteğinden dolayı çok uyanıyor , onu keserseniz uyanmaları azalacaktır. Uyku eğitim metodları var böyle ağlmaya terk etmeyen vs onları uygulamayı deneyin yada imkanınız var ise direk danışmanlıklı eğitim alın. Benimde oğlum memede uyuyordu. 11 aylıktı . ben bırakmaz asla çok zorlar diye düşünürken eğitimle çokda zorlanmadan bıraktık. Şuan emmeden uyuyor, gece emzirmesini de bıraktım. gece daha az kalkıyor hatta kalkmıyordu( diş çıkarıyor) kendinize en iyi bunu yaparsınız. Öğlende daha derin uyuyor maksimum 1 saat uyutmam gerekiyor artık ben uyandırıyorum. Eskiden bazen 20 dak uyuyup kalkardı , bazen memeyi hiç bırakmaz öyle uyurdu.