Merhaba arkadaşlar 🙋♀️
Bende migren var 6-7 ayda ya da senede bir kez tutar ama tam tutar ☹️ Kusturur, baygınlık hissi gelir. Dün yine öyle oldum afedersiniz kusma, ishal de eklenince eşim hastaneye götürdü Dikloron ve Metpamid iğne yaptılar. 4 saat emzirme dedi doktor, sütümü sağıp dökeyim mi dedim gerek yok dedi. 4 saat değil ama 8 saat emzirmedim mama verdim kızıma sonra emzirdim ama içim hiç rahat değil. Kime soracağımı da bilemediğim için size danışmak istedim. Bilgisi olan var mı bu konuda ? Kızım 11 aylık 🤷♀️