Bende uyuz oldum bebeğime geçmesin diye neler yapıyorum neler çok yoruldum artık bıktım 2 aylık üstelik bebeğim 3 haftadır uğraşıyorum bunun kesin çözümü yokmu ütü çamaşır bebek derken yıldım artık Allah yardımcımız olsun xabion kullanıyorum termal suya gittim bebeğe de sürüyorum doktor dedi onun cildi çok hassas zaten minicik birşey çıksa ekstara surul o gün yıkıyorum bebeği 2 gün arayla çarşafları sık sık degistiriyorum 60 90 çamaşırları yıkıyorum çok yoruldum