Kızlar büyük kızım 4.5 yaşında ufak kızım 4 aylık. Aslında kızım kardeşini çok güzel karşıladı, kıskançlık namına böyle zarar verici tarzda bir hareketine rastlamadım aksine çok seviyor, öpüyor oynuyor çok güzel karşıladı. Bana yardım ediyor, bir şey istiyorum getiriyor ama en nihayetinde o da bir çocuk. Okulda bi kaç kez altına kaçırmış, öğretmeni kardeşten dolayı olabilir dedi. Beni zorlayan kısım; aşırı derecede iştahsız oldu kardeşi doğduğundan beri, birde baya bir agresif ve huysuz, söyleneni yapmıyor, bağırıyor çağırıyor,sesiz ol diyorum inatlaşıyor, yemeğe oturuyoruz kesinlikle ağzına lokma koymuyor, biraz üsteleyince ağlayıp masayı bırakıp kalkıyor 🙁var mı bu tarz durumlarla karşılaşan, acaba kardeş kıskançlığı mı yoksa 4 yaşın getirdiği bir şey mi ?