kbrmhmt irem066 1 bardak kadar yapıyordum günde 2 defa 1er çay kaşığı verdim kalanı da ben içiyordum onunda faydası var sizde için
irem066 kbrmhmt aktardan aldım rezeneyu kuzum ıste ılk doğum yaptığımda onu yaptım 1 çay kaşığı verdim oğlana ınsallah ıse yarar yararsa sabah akşam verırım
Sevda1665 irem066 duş iyi geliyor bide gaz damlası biraz pahalı az var içinde o iyi geliyor biraz BioGaia. Damlası bide humak aldım sallayınca rahatlıyordu bide beyaz gürültü acın uyusun onseste
Sevda1665 irem066 benım sütüm yoktu mama verdim gaz yapmayan aptamil konformil. O bizi baya rahatlattı
Dedektifgadget irem066 öyle deme canım evlat sahibi olmak isteyen bir sürü kişi var 🥺🥺 ağzından çıkana dikkat et şükür et gecicek inşallah
12ayaegulll gulshhh mukuslu kaka köpüklü kaka var mıydı sizde bizede kolik diyolar ama bunsorunlarda var uykuya zor gwcito çok sakinleşmiyor birde kakasını zor yapıyo
gulshhh 12ayaegulll 12ayaegulll Evet gazı olduğu için kakasını yapsa bile yine ikinirdi ağlardı krize girerdi uyumazdi ama 4 aydan önce hafiflemisti ayağınızı ve sırtını sıcak tutmaya özen gösterin süt içiyorsa sizdende gecebilir geçmez diyolar ama ne zaman çorap giymesrm hep rahatsız oldu gozlemledim