gulshhh irem066 Benim kızım şuan 8 aylık bizde çok gazliydik kolik dediler yaptığı halde yine ikinirdi bende bitki caylari içtim ayağımı hep sıcak tuttum sütten geçiyor çünkü papatya çayı ve rezene icmistim çok faydasını gördüm. 3.ayinda sorunlar ortadan kalkmisti
Sevda1665 irem066 canım bizim 4 aylık bitti o kadar çok çektim ki valla çok zor ya suan 4 buçuk aylık çok şükür geçti
kbrmhmt irem066 rezene çayı için bebeğe de bir çay kaşığı kadar verebilirsiniz bana da yeni doğan hemşiresi önerdi
Moncuk07 Aydan sonra rahatlarmışız öyle diyorlar 🫠 ilaç kullanıyor musunuz ? Ben Metsil ve biogai kullanıyorum . Trendyoldan clinikid diye yağ var onu aldım onunla masaj yapınca çok rahatlıyor bebeğim. Bide kendim şekerli ıhlamur içiyorum .
irem066 Moncuk07 metsıl eczaneden alıp denkcem kullanmıyoruz canım damla 11 gün sonra. 2 ay olacak ınsallah az kaldı ne dıyem
irem066 gulshhh ınsallah 3 ayda kalkar yaa dua edıyorum çok yoruldum ılk çocuğum Bırde esımke perısanız dıyebılırım ya
Dlk55blt-rdvn gulshhh biz 6 ay çektik hatta 8 ayı buldu tamamen bitmesi. Ne zor günlerdi. Genelde alerjik bebeklerin gazı uzun sürüyor.
12ayaegulll gulshhh mukuslu kaka köpüklü kaka var mıydı sizde bizede kolik diyolar ama bunsorunlarda var uykuya zor gwcito çok sakinleşmiyor birde kakasını zor yapıyo
irem066 Dlk55blt-rdvn alerjıkmı bılmıyorum ama çok gazlı çıkarması rağmen halen gazı var kuzum çok yoruldum 2 ay olacak nerdeyse uykuyu rahat uyumayı şu evdekı sessızlıgı öyle ozledımkı
Dlk55blt-rdvn irem066 geçecek zor biliyorum o dönemde geçmeyecek gibi geliyor ama inanın geçiyor. Geçeceğini bilerek sabretmeye çalışın maksimum 6 ay zaten o da dediğim gibi alerjik falansa yoksa okadar da sürmüyor
irem066 Dlk55blt-rdvn bılmıyorum canım ya delırmek uzereyım çok uykusuzum gozlerımden uyku akıyor resmen dınlenemeyınve sütte olmuyor malum
Dedektifgadget irem066 öyle deme canım evlat sahibi olmak isteyen bir sürü kişi var 🥺🥺 ağzından çıkana dikkat et şükür et gecicek inşallah
Dlk55blt-rdvn irem066 herkesin bebeği bir değil malesef. Ben de hep kıyaslayıp üzülüyordum ama gerçekten de bazı bebekler zor oluyor. Ama zamanla düzelecek bazı şeyler bu ben söylüyorsam sevinebilirsiniz bence☺️
irem066 Sevda1665 gazdan ağlamıyor falan kendi çıkarıyor yaa ınsan bır tuhafsar demi😂😂dusunsene hıc gazı yok ahahaha ne kadar dwgısık bır durum ya
merrrvveeee Bizde de aynı problem var Biogaia ve Nurse heavynin şurubunu kullanıyoruz rezene ve kimyon içiyorum bol bol atak saatleri oluyor sanki inşallah tez zamanda biter bu gazlar bebeklerimizden 🫠🥺