Deletedmom_82 2 hafta önce 6 aylık bebeğimi sünnet ettirdim, sünnetten sonra uyandığında çok ağladı canı acıyor sandım ama açlıktandı sanırım doyduktan sonra sıkıntı yaşamadık, 3. gün banyo bile yaptırdık. 1 hafta büyük bez kullandım, ilk 2 gün ağ tarafı yırtılmış pijama giydirdim. Krem sürmedim bardak koymadım doktor hiçbir şey yapma normal hayatınıza devam edin dedi, çok şükür sıkıntı yaşamadık. İnsan bi korkuyor acaba nasıl olcak diye ama hiç endişe etmeyin korktuğunuz gibi olmuyor 😊