Dlnedz1001 ben o aylarda kendi yatağıma almıştım, çünkü emerek uyurdu ve meme ucunuz hiç bırakmazdı. Bıraksa da uyanıp buluyordu 😂 2 yaşa kadar devam etti. 2 yaşında 1 haftalığına iş seyahatine gittim, döndüğümde emmeye çalıştı sütün tadı değişmiş olabilir emmeyi bıraktı. Aynı anda mamayı da bıraktı, cam biberonu kırıldı, başka biberon almadı.