Ozooo 3 aylık olduk ama 3 sene gibi geldi geçiyor . Tabiki de geçici süreçler ama uyumuyor hep destek arıyor . Bıraktığım an uyanıyo aynı zamanda 5 yaşında kızım var okula gidiyor . Kahvaltı süreci okula hazırlama götürme süreci nasıl geçiyor evde anlatamam 😂