gocebebirbayan Barlaskooo ben satıyorum vicco marka. Bot olarak tercih etmek çok daha iyi bileğini kavraması için, daha rahat adım atabiliyor bebek.
S123mrv Barlaskooo bende de pembe var 20 numara vicco markası çok temiz ayakları hemen büyüdüğü için çok az giyebildi
_tosbiginannesi_ Barlaskooo Merhaba , geçen gün lcw online uygulamasında çok güzel ortopedik ilk adım ayakkabılarına denk gelmiştim bebeğim yeni yurumeye başladığı zaman onlar yoktu olsa muhtemelen alırdım fiyatları da daha uygun belki sizin icin fikir olur🦋
MasaLiyam Barlaskooo 700 ₺ sıfır fiyatı bildiğim kadarıyla bende o fiyatlara almıştım ama kışa denk geldi burası da karlı olduğu için hiç giyinmedi çocuğum ayağı da büyüdü hemen 19 numara sizin aklınızda ki fiyat nedir
Barlaskooo MasaLiyam çok güzelmiş ama fiyatı çok yüksek ben 300-350 arası bakıyorum satış yapan uygulamalarda var ama buraya da sormak istedim
Maka_Paka MasaLiyam 700 e veremezsiniz hanımefendi. Siz onu satın aldınız ve o artık ikinci el oldu,kullansanozda kullanmasanızda
CanselMasal Barlaskooo vicco markası hepsiburadad sürekli indirime giriyor ilk adım ayakkabıları prda 350 tl civarı aciliyet yoksa indirim kovalayın
Barlaskooo Biribiri fiyatı aşırı iyiymiş ama sadece 25 numara için koymuşlar bu fiyatı. Numara değiştirdikçe fiyat artıyor :(
neanladinyurdagull Barlaskooo bir arkadaş daha yazmış wakiki yi bende ordan bebeğime aldım ilk adım.2. ayakkabı 1 liraydı 401 liraya 2 tane ayakkabı aldım hem abisine ışıklı falan böyle hem bebeğime ilk adım ortopedik.Tercihen ayakkabı da ikinci el tercih etmiyorum edimemeli de giydikce taban değişiyor
Gurbettegelin neanladinyurdagull lcw ilk adımdan memnun musunuz bende bakıp beğendim ama çevremdeki arkadaşlarım hep vicco öneriyor kararsız kaldım
neanladinyurdagull Barlaskooo 1 hafta kadar önce teslim aldım ara ara kontrol edin uygulamayı sürekli indirim de oluyor 2. 1 lira da oluyor isterdeniz kendinize,esinize ayakkabı yada kıyafetlerde seçili ürünlerde yani 2.1