İyi geceler hanımlar 16 aylık bir oğlum var doğduğundan beri uykusu duzenliydi 1 haftadır birşey oldu gündüz tek uyku da yapsa gece 11 12 den aşağı uyumuyor bugün erken yattı 2 de kalktı artık uykusuzlugu geçtim neden diye düşünüyorum devamlı çok yıprattı beni diş böyle yapar mı bilemedim bizim gibi olan var mı ?