Muhammed_Ali Merhaba güzel anneler bebeğim ek gıdaya geçtikten sonra kaka yapmıyor duphalok diye bi şurup var onu verince yapıyor vermeSem günlerce yapmıyor ve çok sıkıntı çekiyor ek Gıda da püre falan veriyorum sebze ve meyvelerden bana bi çare tecrübelerinize ihtiyacım var bu sorunu nasıl aşabiliriz kefir iyi geliyor diye duydum denesem mi bilemedim oğlum 7 aylık bu arada
HKyhn Muhammed_Ali deneyebilirsiniz. Hergün sabah zeytinyağı verebilirsiniz. Çok faydasını görürsünüz kuru kayısı hoşafı da iyi gelir
Defnedilan34 Muhammed_Ali ay 1 buçuk aylık bebeğim 3 gündür kabizliktan huzurumuz kalmadı o suruptan bizde kullanıyoruz 2 gün oldun gene yok gene yok şaşırdım ne yapacagimi
Secil55 Biz de 11 aylığız, bir aydır kabızlık denen illetle uğraşıyoruz. Ben çareyi kuru kayısı, erik, üzüm,incir hoşafı ile buldum, düzenli olarak iki günde bir gece uyku arası hoşaf suyu içiriyorum diğer gün rahatlıyor yavrum.