CLEXAN06 Var tabi ki . Dağlık ocağında 6. Ay aşısı için gelin demediler mi hepatit karma aşılar falan var
Selamben_ CLEXAN06 aşısı var derdi mıydı tam hatırlayamadıydim da ondan tarih verdiler sadece.nssi geçiyor çok huysuzluk yapar mı acaba cocukts
CLEXAN06 Bi Sağlık ocağına da gidin yarın. Benim bebeğimde hiç bi sorun olmadı çok şükür ama algıları açıldığı için yattığı zaman ağladı sadece kucağıma alınca geçti her şey