celik98 Bebeginin göbek bağı intihap kapan var mı benim bebeğim 5 günlük ve göbek bağı düşmedi iki gündür cok tuhaf bir koku var göbek bağında bugün kokup acile gittik yarına düşerse gümüş uç damlatacaklarını söylediler basına gelen var mı çok canım sıkıldı
askbebegimmbenim celik98 evet göbeği biraz iltihap kalmıştı kurumuyordu 10 15 gün sürdü hatta düşmesi doktor sprey yazdı ve gazlı bezle hafif hafif temizliyordum sonra kurudu düştü. Temiz tutmak lazım su değmesin
gks1 Bizimde iltihaplanmıştı ama koku yoktu doktor temizlemek için bi sprey verdi bi de antibiyotik krem kullandık 9. Gün düştü göbeği merak etmeyin verdikleri ilaçlar geçiriyor iltihabı, önemli olan temiz tutmak
celik98 askbebegimmbenim düştükten sonra ne zman yıkadınız benimde bugun düştü doktora goturdüm etrafını temizledi bisey yapma buraya dedi ama ne zaman yıkayacagımı sormayı unuttum
askbebegimmbenim celik98 düştükten 2 gün 3 gün sonra yikamistik canım doktor bı krem vermişti göbek deliğine sürmem için çünkü hafif sarımsı iltihap gibi bişi vardı