prenses03 Kızlar bebeğim 5 aylık emerken falan karnı çok gurulduyor neden acaba bu kadar değildi bazen memedeyken değilkende böyle oluyor
HeeSenCokBiliyon prenses03 benim 2-2 buçuk aylıkken öyleydi anne sütü ile besleniyor sadece 3 aylık oldu düzeldi çok şükür
sevalg HeeSenCokBiliyon gazdan olabilir emzirme esnasında ara verip gazını çıkarıp tekrar vermeyi deneyin ya da beslenmeden önce gaz masajı da yapabilirsiniz
nurrr2601 HeeSenCokBiliyon benimde bebegim sadece anne sütü alıyor bende duyuyorum bagırsaktan sesleri gur gur normal midir 2 aylık olacağız haftaya
prenses03 idilgokce yok canım sorun değil bizimde 5 aylıkken falan başladı sonra kendi kendine geçti ara ara oluyordu ama artık olmuyor sanırsam bağırsakları düzene giriyor diye duydum geçer merak etme canını sıkma 🌺
HeeSenCokBiliyon nurrr2601 normaldir herhalde ben de bilmiyorum ama genelde oluyormuş bizimki geçti sizin de 1-2 haftaya geçer umarım