Doktor alerjik olabilir dedi gönderdi levmont diye bi hap verip. Gece ve uyandığında daha çok boğulacak kusacak gibi öksürüyor banada geniz akıntısı gib geliyor günlerdir nöbetteyim sabaha kadar araştırmaktan kafayı yicem bulunduğumuz yerde sadece çocuk doktoru var ne yapsam bilemiyorum enfeksiyon yok dedi ama sanki alerjik gibide değil çünkü toz bile bırakmıyorum heran heryeri temizliyorum yediği içtiği farklı birşeyde yok alerjik rinit dedi bende yıllardır olan bi illet bu. Mesele birkaç gün önce burnu tıkalıydı şimdi açık akmıyoda ama gıcık öksürük var bi kuru bi gıcık şuanda da horluyor genzi dolu gibi yardımcı olursanız çok sevinirim sizce ne yapmalıyım