Zeynolii Kızım 18 aylık odasında uyuyor birkaç gündür korkuyor gibi sürekli bağırarak ağlıyor akşam olduğu zaman odasına tek başına gitmiyor elimden tutup beni de götürüyor bir şeylerden korktuğu için mi böyle yapıyor olabilir yani daha küçük değil mi 😢