zeyinci arı mama almıştım beğenmedi şimdi hero baybinin mamasını aldım onu deniycem bende normalda mama kullanmıyodum evde kendim yemek yaparım irmikli muhallebi falan yapıyodum ama benim ogluma muhallebi tarzı yediremiyorum pek beğenmiyor 🤷🏼♀️ bakalım bunu beğenicek mi