Kızlar meme ucu yarası değil ondan da baya bir çektim zaten ama şu an kızım 4 aylık bir kaç gündür emzirirken göğsüm acıyordu, ara ara oluyordu yine öyle oldu heralde dedim, yani hafiften bi acı oluyordu ama gözle görülür bir şey olmuyordu ama bu sefer kahverengi kısımda yuvarlak bir kızarıklık var sanki yanık izi gibi,emzirirken aynı göğüs ucu yarası gibi açıyor, başta kuruluk şeklindeydi çok önemsemedim ama şimdi kırmızı, yuvarlak, yanık izi gibi bir şekilde başına gelen var mı böyle bir şey, ne olduğunu tam bilmiyorum elimde bi krem var onu kullansam mı acaba ?