ayse_kutay Kızlar bebeğim 2.5 aylık normslde mama anne sütü olarak devam ediyorduk bugün bebeğim hep hipp mamasını verdikçe ogg diyor istermiyor sütüm az napcak ben
emsl ayse_kutay Bizde aptamil kullanırken hipp daha iyi diye düşünerek değiştirdik asla istekli içmedi gaz yaptı bin pişman olduk