zeynomm1 merhaba , ben 3buçuk yıl önce esenyurt/mehterçeşmeden ev aldım ve burada yaşıyorum , belli kesimler pek yaşanacak gibi değil evet ama bu civarda 3 yıldır bi kavga gürültü görmedim , yeni bina çok var ve evler geniş ferah☺️ Hayırlı olsun şimdiden