nistik04 Kızlar bebegim 20 aylik. Sadece bazen baba ve mama diyor başka hiç bişey söylemiyor. Nasıl bir yol izlemem gerekiyo ne yapmaliyim sizce. Çok kafam karışık.
gencmom_ nistik04 ay aynı sıkıntı bizde var ama benim ki 17 aylık ayın 5’inde doktora gidicem ona sorucam artık geceleri uyku girmiyor gözüme
SeverusSnape nistik04 merhaba, Gelişim takibini yapan çocuk doktorunuza durumu bildirebilirsiniz. Onlar yönlendirme yaparlar ne yapacağınızla ilgili. Psikolog önerebilir. Konuşma/dil terapisi, oyun terapisi önerebilir mesela. Doktorla görüşmekte fayda var.💐
edz2305 nistik04 Benim oğlum 21 aylık ve sosyal bi çocuk akranlarıyla yada biraz daha büyük çocuk görünce çok mutlu olur oda sadece teyze dede baba mama anne dayı demeye çalışıt bazen ağzının içinde bişeyler söyler ama anlaşılır değil bıgıl bıgıl söyler fu fu su diyor yani anlıyorum gösteriyor da düzenli olarak parka da çıkarırım dışarı da çıkarırım yakınımızda biri dil terapisi önerdi doktorumuzla da konuştum sosyal bi çocuk aslında ama şimdiden görürseniz tabii faydası olur dedi istanbuldaysanız eğer önerebilirim doktor sena akgül alanında çok iyi olduğu söylendi bende randevu alacağım doktorla ön görüşme yaptım telefondan anlattıklarınıza göre çok iyi sosyal olması vs tabiiki bebeğinizi görmeden birşey konuşmak olmaz belkide sonradan açılacaktır terapi alıp almayacağını geldiğinizde görüşelim dedi 1600 tl ymiş muayene ücreti de
superkahramanbiranne nistik04 ekran oldu mu hayatınız da ne kadar ekran verdinşz bununla gerçektn ilgisi var mı merak edşyorum
banumeral23 edz2305 merhaba sena hanımdan terapi aldınız mı memnun kaldınız mı bende bugun görüştüm kendisiyle
nistik04 superkahramanbiranne ilgisi olduğunu düşünmüyorum. Çevremde yuzlerce ekran verip cocugu herseyi soyleyen anlatanda var..ben ekrani aksamlari veriyordum simdi hic vermiyom ama fark yok bence kendisiyle alakali
nistik04 superkahramanbiranne 9 aylikken vermeye başladim. 18 ayda kesmeye başladim sadece yemek vakitleri veriyordum toplam gunde 30 dk fln. Şuan 21 aylik oldu 20 aylikken kesmeye başladım. Şaun algilari biraz daha açılmış gbi. Ama gelişimi geri biraz ekrandan olabilir olmayadabilir. Biz çok fazla konuşmuyorduk şimdi etkinlik yapiyorux sık sık parka çıkarıyoruz biraz daha algıları açılmış ama seslenince hemen bakmiyor cani istemiyor gibi ya