Merhaba Benim kızım 23 ayı bitirene kadsr 7/24 emdi. Aynı senin durumundaydım . Gündğz uykusunu bile ara ara emerek uyuyordu bi gün canıma tak etti . Meme uçlarıma bant yapıştırdım normal yara bandı memelerim biraz acıyor yara oldu diye başladım gayet sakin ve önemsiz bi durummuş gibi davrandım çok böyle tedirgin ya da panik davranmadım. üç gün iyi direndim kafasınındağıttım gece uyandı ağladı kucağımda gezdirdim falan . Ama asla beklediğim gibi zor atlatmadı. Resmen memekolik bir kızım vardı ama maşallah duygusal olarak benden daha kolay atlattı. Tamamen kesmeden meme problemi bitmiyor maalesef. Her çocuk farklıdır tabii ama benim kızım aşırı nazlı mızmız uyku sevmeyen bir çocuk mesela yani meme bırakma konusunda gerçekten çok korkuyordum bağımlıydı ve genel ruh hali hep gergin bir çocuktur ama beklediğimden kolay oldu 3 gün belki direndim ama sonu aydınlık😅 omzumda uyutmaya başladım bu arada memede uyutanlar olarak o da bi endişe oluyor . Yani çocuğuna göre şekil alabilirsin o süreçte. Omzuma alıp sphbet edip spnra ufak ufak ninnilerle uyutmaya başlamıştım. Hala omzumda uyuyo 😊 2buçuk yaşında