askbebegimmbenim bir kez başıma geldi. Önce mide ağrısı sandım. Sonra bağırsaklarım ağrımaya başladı. Dışarıdaydım. Wc gidemedim. 15 dk içinde kendimi arabadan zor attım. Midemde ne varsa istifra ettim. Su içsem çıkarıyordum. Sonra ishal eklendi. İki büklüm ne varsa çıkıyordu yani. Acile gittim. Gaitada parazit çıktı. Sulardan bulaşıyormuş. Kaşığı sudan geçirsen bile bulaşabiliyor dedi doktor. Emzirdiğim için hiçbir şey kullanmak istemediğimi söyledim. Kaybettiğim sıvıyı takviye için serum taktılar. Ben seni ilaçsız gönderemem ama istemiyorsan içme dedi. İçmezsem geçer mi dedim. Eskiden insanlar içmeden atlatıyordu dedi. Sordum, sütten bebeğe bulaşmayacağını söyledi. Rahatsızlığınız belki aynı değildir ama sütten geçeceğini sanmıyorum