Merhaba canim anneler öneri postu olsun 💕malum ramazan geliyor, inşallah erişmek nasip olsun. Geçen yıl kızım 3 aylikti oruç tutamadım bu sene inşallah tutmak istiyorum kızım 14 aylık olacak. Sorunum şu ki asla uzun süre aç kalmaya dayanamıyorum mide ve bağırsak problemlerim var uzun süre aç kalınca sıkıntı yaşıyorum ama inşallah oruç halinde iyi hissedecegimi de düşünüyorum çünkü daha önce de kolaylıkla atlattım. Ama son haftalarda kendimi alıştırmak adına yeme içme kısmına ara vermeye çalıştım bu kez ciddi baş dönmesi mide bulantısı yaşadım elim ayağım titriyordu. Bildiğim başka rahatsizligim yok ama göğüslerimdr de süt birikmedigini görünce bir telaş yaptım normalde 2 saat emzirmesem taş gibi olurdu aniden 4 saat bile emzirmedigimde bomboş kaldım. Ramazanda temkinli ilerleyeceğim ama tutarken de sağlıklı etkili şeyler yemek istiyorum hem iftar hem sahur için.. Hem beni diri tutacak hem üstüme etki etmeyecek şeyler olsun istiyorum eşim yoğun çalıştığı için sahur ve iftar zamanında yalnız olacağım muhtemelen tam vaktinde de yapamam ama ne kadar etkili ve faydalı geçirebilirim önerilerinizi istiyorum 💕🤗