@dilara2387 şuan bebeğim 16 aylık ama bizde aynı durumu yaşadık 6-7 aylık olana kadar devam etti bu durum. Hatta bende böyle bi gönderi paylaşmıştım tecrübem olmadığı için korkuyodumda, fışkırarak kustuğunda bazen yatar pozisyonda oluyo burnundan geliyo boğulacak gibi oluyo. Aşırı aşırı kusan bi bebekti ama bunun fazlasını kusmakla alakası olmadığını deneyimledim defalarca. Emzirme süremiz ve aralıkları çok kısaydı zaten. Şükür bizde kilo kaybı yaşamamıştık ama çok kafama takıyodum, emziriyodum veya mama veriyodum kusuyodu. Nasıl yarayacak kusuyo sürekli diye kafama takıyodum. Her bebek farklıdır tabi, belki sizinki reflüden kusuyodur veya başka bişey vardır bilemiyorum doktora götürün isterseniz ama benimkinin sebebini hala daha bilmiyorum bu kadar çok kusmasını. Kilo kaybı yaşamıyosa yinede endişelenmeyin derim ben ama tabiki doktora danışmakta fayda var