Hacer0772 rüzgardan ya da soğuktan hasta olsaydı benim çocuğum olurdu, 11 aylık oluyor henüz hasta olmadı. Diş yüzümden bi kere halsiz düştü 2 gece sadece 🤷🏼♀️ doktora götürdük bu çocuk hiç hasta olmamış sizin halinizde de bebeğin ciğerleri ve genzinden de belli demişti. Hergüm dışardayız istisnasız 2. Ya da 3. Uykusunu hep dışarda yaptırıyorum.
Size de geçmiş olsun lütfen biraz kendinize de dikkat edin 😓 siz de güçlü olmalısınız