Kızım 2,5 yaşında, o kadar inatçı bir kızım var anlatamam.Ne zaman bir yere gitsek, zehir oluyor dönüşümüz.Bugün çocuk müzesine gittik eşim ve kızımla herşey çok güzel oynadı, eğlendi.Neyse salıncağa binmek istedi neredeyse 20 dk salladı, artık sırada bekliyenler var annecim inmemiz gerekiyor yok çığlık çığlığa kıyameti kopardı, babası mecbur indirdi,orda bekliyen çoktu çünkü.Bir kıyamet kendine vurma,cisimlere zarar verme çaresiz sinirinin geçmesini bekledik,yok asla susumadı.Mecbur aldık kucağımıza ordan çıktık bu kezde bize vurmaya başladı,bizim gibi çaresiz kalan var mı?Böyle durumlarda ne yapmalıyım ?gerçekten bilmiyorum.Tek çocuğumuz aşırı üstüne düşüyoruz,ondan mı böyle?O ağladıkça bende o kadar ağladım ki hala kendime gelemiyorum 😔😔(bu arada babası da aşırı strese giriyor o ağladıkça asla oda sakin kalmıyor hemen çıkalım insanları rahatsız etmeyelim kafasında)