Kızlar öncedende bunla alakalı post açmıştım oglum 3 yaşında ve öglenleri uyumuyor. Ama sabah kaçta kalkarsa kalsın 11 den asla uyumuyor. Dün gece 12 de yatıp sabah 10 da kalktı. Şuan saat gecenin 00.00 ı ve ben hala ayakta sallıyorum. Delirmek üzereyim sinirimden. 10 dan beri uyutmaya çalışıyorum uyumuyor. Dogdugu günden beri hep sorun yaşadık zaten ama buaralar bildiginiz boku çıktı. Artık dayanamıyorum ve sadece düzen kurana kadar bay bay night vermeyi düşünüyorum. Kullanan anneler varsa nasıl kullanılıyor zararlımı?