Kızlar bir kız yeğenim var 5 yaşında şu sıralar problemler yaşıyor sürekli mutsuz sürekli gizli gizli ağlıyor birşeylerden etkilenmiş sanırım ölüm gibi kavramları öğrenmiş ölümden ölmekten korkuyorum vs gbi şeyler için ağlıyor onun dışında çocuğun kurduğu cümleler aynı büyüklerin kurduğu cümleler gibi ağzımız açık kalıyor okula gitmek istemiyor bir iki gün gitmiş öğretmen bakımsız makyajsız böyle öğretmen mi olur diye gitmek istememiş rol model makyaj yapan birileride yok etrafında kardeşini kıskanmaktan vücudunda lekeler çıktı stresten demiş doktor hep en iyi en güzel kendisinin olmasını istiyor ablaları genç kız onlarla harp yarış içinde psikolojik durumunu iyi görmüyoruz ne yapabilirz