Göz kanalı tıkanıklığı sebebiyle göz sürekli sulanıyor ve bi süre sonra enfeksiyona neden oluyor. Yorumlardan bi tanesinde hanımefendi damla geçici çözüm nasaj kalıcı demiş, doğru demiş. Damla enfeksiyonu için, çapaklanmayı geçirir evet ama bi süre sonra tekrar enfekte olur ve çapaklar geri döner🥲 o yüzden dr un gösterdiği şekilde sık sık masaj ve pompa gerekiyor gözyaşı kanalına. 1 yaşa kadr geçmezse müdahale ediliyor. Bebeğiniz ne kadarlık bilmiyorum. Bizde de aynı sorun var. Aynı şikayetle geçmedi diyerek dr a gitmeniz henüz bebeğiniz küçükse çok da bir işe yaramayacaktır. Bol bol masaj malesef. Sms enfeksiyonu çok kötüye giderse şişlik çapaklanma gözünü açamama vs tabiki de enfeksiyona müdahale edilmesi açısından beklemeden gidin.