Irmakmelegim aslında aynı şeyi söylemişiz, çok güzel bir yöntem bulmuşsunuz. Bende sizin gibi yapıyorum.
Elbette acıkan çocuğa “hayır şu an yemek saati değil” demek yanlış. Tabii ki yiyecek. Onunla beraber masada oturmak asıl mesele. Yoksa yemeğini daha önce yemiştir, o an toktur ama bir elma olsun, bir havuç olsun, önemli olan sizinle aynı masayı paylaşıp sofra bilinci edinebilmesi.
Sizi görmesi, sofrada vakit geçirilmesi.
Bazen tok bile olsa sizin yediklerinizden isteyebiliyor çocuklar o anlarda. 2 kaşık bile olsa. Bunu demek istemiştim aslında.🙏☺️