Kızlar kızım 14 aylık bişeylere alerjisi var ama çözemiyorum ve pişik oluyor sürekli bu hafta alerji testine götürmeyi düşünüyorum daha nereye götüreceğimi bulamadım hangi hastanede vardır bilmiyorum biliyorsanız hastanede önerebilirsiniz istanbulda oturuyoruz ama size asıl sormak istediğim pişik için ne önerirsiniz oksizinc trosyd zeytinyagı travazol bepanthol bunları hep kullandım travazolu zaten kullanmak pek iyi değil çok aşırı oldugunda kullanıyorum onu kullandıgınız ve iyi gelen biley oldu mu böyle bişey yaşadınız mı resmen cocugun altı sürekli kıpkırmızı pütür pütür gördükçe üzülüyorum😔