Tangrampuzzle doktor açıkçası iç açıcı konuşmamış ve bana sorarsanız değişin o doktoru. Böyle olmaz çünkü. Bir doktor annenin moralini bozmamalı. Endişe etmenizi gerektirecek bir durum yok ama. Sizin bebeğiniz benim kuzenimin bebeği ile aynı kiloda ve ona doktoru gece beslenmesini bile kesme istediği sürece emzir demiş. Zaten zamanı gelince zayıflayacak hani. Ayına göre ilerde gitmesinin sağlığını etkilemediği sürece sakıncası olmaz diye düşünüyorum. Benim bebeğim doğdu doğalı mesela doğru düzgün kilo almıyor. Bir lokma. 20 aylık şuan. İnanın kaç ay küçükler nasıl diri duruyor yanında. Kilo aldırmak İçin neler çekiyorum 2 gr alsın diye. Neler yapıyorum neler. Anne sütü, mama, ek gıda. Hiçbiri işe yaramadı. Bebekliğinden beri kilo almadı. Üstüne erken emekledi, erken yürüdü. Olan 2 gr da gitti. Görseniz suratı kaşık kadar. Çok şükür sağlığını etkileyen bişey yok ama yine de biraz kilo alsın istiyor anneler. Buna da şükür diyorum ben. Sizde üzülmeyin…🌺