Cnprtk 3 aylık olana kadar önceleri 2 saatte bir 3.ay 3 saatte bir uyanırdı beslenme için, acıkacağı saatleri takip edip kendi alarmımı kurup ben o uyanmadan beslemeye başladım emmedi biberonla alıyor bu arada, sonra düzene girdi kendisi uyanmıyor artık 11 gibi gece uykusuna yatıyor 2’de ve 7’de ben beslenmesini sağlıyorum öğlen 11’e doğru kendi uyanıyor gündüzleri yalandan şekerlemeler tabi artık max 1 saat gündüz uykusu yapıyor ama bana yetiyor 4,5 aylık şu an 👼🏻