Kızlar selam, oğlumun boynunun bir kası biraz gelişmemiş sağ yöne sürekli yatırıyor. Şuan 6 aylık ben sürekli doktoruna söylüyorum ama üstünde durmadı bu yüzden doktoru değiştirdik. Yeni doktoru çok önemli bişey değil ama fizik tedavi yazdı. Başına gelen vardı. Aslında istese düz tutuyor ama mama sandalyesinde ya da pusette yatırıyor hemen. Süreç nasıl. Tam düzelme oluyor mu