Kızlar yatarken tetagil verdim ama sürekli ağlayarak uyanıyor dişten diye düşüyorum rahatlaması lazım granülü verince karnı aç değil gaz desen yani saçma olucak 8 ayda pek beklenmeyen bişey çünkü kendi kendine gün içinde çıkarıyor başka neden ağlayarak uyanır ki? Varmı yaşayan bu durumu?