[silindi] mervebb Oyalayamıyorum yalnız kalmaktan nefret ediyor, illa ki gözünün önünde birileri olmak zorunda. Uzandırsam bile beni görmediği an çığlık kıyamet karşısına geçip hareket ettiğimde gülüyor. Ana kucağında max 10 dk duruyor
mervebb [silindi] benimmki uyku duzenk yok geceleri yok oglenleri 10 15 dk kestiriyo sadece yemege zor yetisiyorum biz ne yapcaz boyle valla atak haftasimidir nedir
[silindi] mervebb Atak mıdır bilmiyorum ama uyku düzeni bizde de yok sanırım tek bildiğim gece 11de uyuduğu. Gündüzleri max 20 dk uyuyup uyanıyor. Anca oturup ayağımda sallamam lazım öyle güzel uyuyor ama ben aç kalıyorum öyle durumlarda
nourtsn Aynı şeyleri biz de yaşıyoruz ben de bi sıkıntısı var diye doktora gitmeyi düşünüyordum ama sizin yazdıklarınızı da okuyunca normalmiş dedim şimdi, hayırla büyüsünlerde bu dönemleri tez zamanda atlatalım inşaallah